مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پتاس در خاورمیانه می باشد. این مجتمع با وسعت معدنی دو هزار کیلومترمربع در استان اصفهان - شهر خور واقع شده است. این مجتمع با هدف تولید سالانه پنجاه هزار تن کلرید پتاسیم بعنوان کود شیمیایی و سیصد هزار تن کلرید سدیم جهت مصارف پتروشیمی، خوراکی و داروئی و سی هزار تن هیدروکسید منیزیم افتتاح و به بهره برداری رسیده است.آدرس تلگرام :

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه پتاس

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ق.ظ

مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه پتاس در نمایشگاه بین المللی متافو در تهران بازدید به عمل آورد.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو (Iran METAFO 2014) روز جمعه با حضور آقای دکتر رحمانی، رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی و آقای دکتر اسفهبدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شده است.

این نمایشگاه با حضور بیش از 400 شرکت و نام تجاری از کشورهای آلمان، ایتالیا، بلژیک، سوئد، ترکیه، اسپانیا، چین، فرانسه، انگلیس، اسلوانی، هند، امارات متحده عربی، چک، ایران، استرالیا، هلند، بلغارستان و آمریکا در فضایی بالغ بر 15000 مترمربع در حال برگزاری است.

واحد پتاس خور هم برای اولین بار با ارائه محصولاتی چون محلول تثبیت خاک و نمک صنعتی در این نمایشگاه حاضر شده است.

در دومین روز برگزاری این نمایشگاه آقای مهندس نعمت‌زاده، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به همراه هیئت همراه با حضور در غرفه پتاس از نزدیک با محصولات این واحد آشنا شدند.

  • ۹۳/۰۹/۱۲
  • ۵۶۶ نمایش
  • مجتمع پتاس خوروبیابانک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی