مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پتاس در خاورمیانه می باشد. این مجتمع با وسعت معدنی دو هزار کیلومترمربع در استان اصفهان - شهر خور واقع شده است. این مجتمع با هدف تولید سالانه پنجاه هزار تن کلرید پتاسیم بعنوان کود شیمیایی و سیصد هزار تن کلرید سدیم جهت مصارف پتروشیمی، خوراکی و داروئی و سی هزار تن هیدروکسید منیزیم افتتاح و به بهره برداری رسیده است.آدرس تلگرام :

گواهینامه کارآموزی گروه کوهنوردی پتاس خور توسط مهندس بهزاد سعیدی جانشین مدیریت واحد پتاس به اعضای این گروه اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پتاس خور این مراسم شب چهارشنبه در محل مجتمع پتاس با حضور جمعی از اعضای گروه کوهنوردی پتاس و سرپرست اداره ورزش و جوانان خوروبیابانک برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم علی دهقان ریئس هیات کوهنوردی خوروبیابانک و سرپرست گروه پتاس گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته توسط گروه کوهنوردی پتاس ارائه نمود.

در ادامه جانشین مدیریت واحد پتاس به نوپا بودن این ورزش در شهرستان اشاره کرد و افزود: واحد پتاس پیش قدم فعالیت در این رشته بوده است و مدیریت واحد هم در چارچوب قانون به این ورزش کمک کرده و همچنان به کمکهای خود ادامه خواهد داد.

مهندس سعیدی با اشاره به وجود جاذبه کوهنوردی توریستی در خوروبیابانک اظهار داشت: با توجه به جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوانی که در شهرستان خوروبیابانک وجود دارد، تلاش هیات کوهنوردی خوروبیابانک باید به این سمت منعطف شود تا ضمن افزایش جذب توریست در منطقه، باعث کسب درآمد و رونق اقتصادی برای این ورزش شود.

در ادامه سرپرست اداره ورزش و جوانان خوروبیابانک از مساعدت های واحد پتاس برای ورزش شهرستان خوروبیابانک تشکر کرد و افزود: سرپرستی چهار هیات ورزشی خوروبیابانک بر عهده کارکنان پتاس قرار دارد و این نشان از اهمیت ورزش برای این مجموعه اقتصادی شهرستان می باشد.

سید احمد موسوی افزود: یکی از هیات های موفق شهرستان خوروبیابانک که مفتخر به کسب عنوان برترین هیات ورزشی شهرستان در سال 1392شده است هیات کوهنوردی به ریاست علی دهقان می باشد و این مهم جز با تلاش، پشتکار و هزینه های فراوان شخصی آقای دهقان که مفتخر به برترین ورزشکار 1393 شهرستان می باشد به دست نیامده است.

  • ۹۳/۱۱/۱۶
  • ۶۰۷ نمایش
  • مجتمع پتاس خوروبیابانک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی