مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پتاس در خاورمیانه می باشد. این مجتمع با وسعت معدنی دو هزار کیلومترمربع در استان اصفهان - شهر خور واقع شده است. این مجتمع با هدف تولید سالانه پنجاه هزار تن کلرید پتاسیم بعنوان کود شیمیایی و سیصد هزار تن کلرید سدیم جهت مصارف پتروشیمی، خوراکی و داروئی و سی هزار تن هیدروکسید منیزیم افتتاح و به بهره برداری رسیده است.آدرس تلگرام :

سومین همایش فرهنگی بهداشت روان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و خانواده بزرگ پتاس خور برگزار شد.

این همایش شب گذشته با حضورحجت الاسلام و المسلمین ذوالفقاری نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه خور، ایرجی معاون محترم فرماندار، مهندس سعیدی جانشین مدیر محترم واحد، جناب آقای مولایی مشاور محترم امور ایثارگران شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، جمعی از مسئولین شهرستان و جمع کثیری از پرسنل واحد پتاس و شرکت فنی مهندسی بافق شهاب و خانواده کارکنان در محل سالن آمفی تئاتر خور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پتاس خور، این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی آغاز شد. در ادامه مهندس سعیدی جانشین محترم مدیریت ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به مدعوین، گزارشی از عملکرد واحد پتاس از ابتدا تا کنون ارائه نمود. برگزاری موسیقی سنتی و اجرای دلنشین تواشیح از دیگر برنامه های این مراسم بود که به شکل زیبایی انجام شد. در ادامه این مراسم دکتر بوذر جمهری بیاناتی در مورد اصول و سبک زندگی  ارائه نمود.

تجلیل از خانواده معزز شهدای واحد و تقدیر از فعالین برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه هایی بود که در این همایش فرهنگی برگزار گردید.

در پایان این مراسم جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان در این مراسم اهدا گردید.

  • ۹۳/۱۲/۱۲
  • ۷۲۸ نمایش
  • مجتمع پتاس خوروبیابانک

نظرات (۱)

  • اسماعیل رحمانی
  • با سلام و عرض تشکر از دست اندر کاران برگزاری برنامه
    پیشنهاد می گردد در مراسم بعدی عکاس محترم حضور کل پرسنل محترم شرکت کننده را در عکس ها منعکس نماید
    با تشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی