مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پتاس در خاورمیانه می باشد. این مجتمع با وسعت معدنی دو هزار کیلومترمربع در استان اصفهان - شهر خور واقع شده است. این مجتمع با هدف تولید سالانه پنجاه هزار تن کلرید پتاسیم بعنوان کود شیمیایی و سیصد هزار تن کلرید سدیم جهت مصارف پتروشیمی، خوراکی و داروئی و سی هزار تن هیدروکسید منیزیم افتتاح و به بهره برداری رسیده است.آدرس تلگرام :

مسابقات والیبال جام دولت با حضور تیم های پتاس، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج و آموزش و پرورش برگزار شد که در دیدار نهایی تیم پتاس توانست مقام قهرمانی این جام را کسب کند.

همچنین مسابقات فوتسال هفته دولت با حضور هشت تیم پتاس الف، پتاس ب، آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج، نیروی انتظامی، آبفای روستایی، مخابرات و اداره برق برگزار شد که دو تیم آموزش و پرورش و پتاس الف با عبور از سد حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند. دیدار پایانی این مسابقات با تک گل دقایق پایانی آموزش و پرورش خاتمه یافت و این تیم قهرمان جام دولت شد و تیم پتاس الف نایب قهرمان دومین دوره این مسابقات شد.

ضمنا مقام اول و سومی مسابقات بدمینتون کارکنان دولت به نمایندگان واحد پتاس رسید و در مسابقات شطرنج نماینده پتاس به مقام قهرمانی دست یافت.



  • ۹۴/۰۶/۱۴
  • ۶۵۹ نمایش
  • هادی فیروزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی