مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پتاس در خاورمیانه می باشد. این مجتمع با وسعت معدنی دو هزار کیلومترمربع در استان اصفهان - شهر خور واقع شده است. این مجتمع با هدف تولید سالانه پنجاه هزار تن کلرید پتاسیم بعنوان کود شیمیایی و سیصد هزار تن کلرید سدیم جهت مصارف پتروشیمی، خوراکی و داروئی و سی هزار تن هیدروکسید منیزیم افتتاح و به بهره برداری رسیده است.آدرس تلگرام :

دیر مجتمع نفلین سینیت کلیبر مطرح کرد:
مالچ پاشی برای حذف آلاینده های زیست محیطی
 
به گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران،مهندس نوید نیکو؛ مدیر مجتمع نفلین سینیت کلیبر از مالچ پاشی محل دپو نرمه و ضایعات کارخانه در راستای حذف گرد و غبار و حفظ منابع زیست محیطی خبر داد.

مدیر مجتمع نفلین سینیت کلیبر با بیان این مطلب گفت: با طرح و بررسی موضوع حذف آلاینده های زیست محیطی در واحدهای HSE و R&D و اخذ نتایج مثبت از طرح مالچ پاشی استقبال شد و نهایتا توانستیم با همکاری و هماهنگی سازمان های ذیربط در راستای کاهش و حذف آلاینده های زیست محیطی گام مهمی برداریم و با مالچ پاشی محل دپوی نرمه و ضایعات کارخانه با استفاده از محلول SSR400 که به عنوان بهترین ماده برای تثبت خاک می باشد، این کار را عملی سازیم.

نیکو در ادامه افزود: ما امیدواریم به عنوان بزرگترین واحد صنعتی معدنی در منطقه نقش مهمی را در خصوص حفظ منابع خدادادی و زیست محیطی ایفاء نماییم و قطعا از هیچ کمکی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

  • ۹۵/۰۶/۱۵
  • ۷۱۷ نمایش
  • مجتمع پتاس خوروبیابانک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی