مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پتاس در خاورمیانه می باشد. این مجتمع با وسعت معدنی دو هزار کیلومترمربع در استان اصفهان - شهر خور واقع شده است. این مجتمع با هدف تولید سالانه پنجاه هزار تن کلرید پتاسیم بعنوان کود شیمیایی و سیصد هزار تن کلرید سدیم جهت مصارف پتروشیمی، خوراکی و داروئی و سی هزار تن هیدروکسید منیزیم افتتاح و به بهره برداری رسیده است.آدرس تلگرام :

واحد HSEE مجتمع پتاس

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۲ ق.ظ

واحد HSEE مجتمع پتاس خوروبیابانک از چهار بخش بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی تشکیل شده است. ساختمان HSEE  مجتمع پتاس در  نزدیک ترین محل به کارخانه، انبار محصولات و قطعات، نیروگاه برق و ... بنا شده و در سال 1395 افتتاح گردیده است. این ساختمان شامل بخش های بهداری (اورژانس، بستری، پانسمان و تزریقات، اتاق پزشک، داروخانه) ایمنی و آتش نشانی و دفاتر مدیر و کارشناسان HSEE می باشد.

انجام گشت های بازرسی و ایمنی، شیفت 24 ساعته پرسنل اورژانس، بازرسی و شارژ جعبه کمک های اولیه، آماده بکار نگه داشتن خودرو های آمبولانس و ... پایش عوامل زیان آور محیط کار از وظایف خدمات بخش بهداشت این واحد می باشد.

آماده بکار نگه داشتن خودرو آتش نشانی ، بازدید و شارژ کپسول های اطفاء حریق، اطفاءحریق در صورت بروز حادثه، برگزاری مانورهای ایمنی و آتش نشانی و مانورهای واکنش در شرایط اضطراری و تکمیل چک لیست های  ایمنی بر عهده خدمات ایمنی و آتش نشانی می باشد .

خدمات بخش محیط زیست و انرژی، پایش عوامل زیان آور محیط زیست، بررسی و رفع مغایرت های زیست محیطی، بهره وری انرژی و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی می باشد.

پرسنل HSEE به صورت شبانه روز آماده به ارائه خدمات هستند.

  • ۹۶/۰۷/۱۸
  • ۸۱۳ نمایش
  • مجتمع پتاس خوروبیابانک

HSEE

ایمنی و فنی

بهداشت

محیط زیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی