مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پتاس در خاورمیانه می باشد. این مجتمع با وسعت معدنی دو هزار کیلومترمربع در استان اصفهان - شهر خور واقع شده است. این مجتمع با هدف تولید سالانه پنجاه هزار تن کلرید پتاسیم بعنوان کود شیمیایی و سیصد هزار تن کلرید سدیم جهت مصارف پتروشیمی، خوراکی و داروئی و سی هزار تن هیدروکسید منیزیم افتتاح و به بهره برداری رسیده است.آدرس تلگرام :

واحد خدمات فنی و امور زیربنایی

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۸ ق.ظ

واحد خدمات فنی و امور زیربنایی مجتمع پتاس شامل قسمت های ذیل می باشد:

1-مکانیک کارخانه:

بخشی از وظایف این قسمت سرویس،نگهداری و تعمیرات کلیه تجهیزات مکانیکی کارخانه پتاس(پمپ ها، مبدل حرارتی، تیکنرها، کاموایرها ،سانتریفیوژ، فن ها، چین ها و ...) ،طراحی و بومی سازی تجهیزات(مهندسی معکوس به عنوان مثال ساخت سرند و آسیاب) می باشد.


2-تعمیرات ماشین آلات:

امور مربوط به تعمیر، سرویس و نگهداری کلیه ماشین آلات سنگین، صنعتی و سبک را به عهده دارد.

3-تراشکاری:

خدمات مربوط به تراش، برشکاری، فرزکاری، جوشکاری و پرس قطعات و تجهیزات سایت را به عهده دارد.

4-تعمیرات ایستگاه پمپاژ:

از وظایف این قسمت می توان به تعمیر،سرویس و نگهداری کلیه پمپ های انتقال شورابه ایستگاه های پمپاژ(پمپ های عمودی و سانتریفیوژی) اشاره کرد.

5-جوشکاری:

برشکاری، سنگ زنی و جوشکاری قطعات، تجهیزات و ماشین آلات و ساخت سازه های فلزی، درب و پنجره و... از وظایف این قسمت می باشد.

6-امور زیربنایی:

انجام کلیه امورات ابنیه(ساخت وساز ساختمان اپرون و HSE) و عملیات های عمرانی سایت پتاس (از جمله ساخت و تجهیز دهکده نمکی واحد پتاس)را به عهده دارد.

7-تاسیسات:

خدمات این بخش سرویس،نگهداری و انجام تعمیرات کلیه تاسیسات سایت و خط لوله تامین آب لب شور از مزارع و مکان های مربوطه می باشد.

8-خدمات فضای سبز:

مسئولیت های این قسمت نگهداری و توسعه فضای سبز سایت و مزارع مربوطه (تشتاب، بهشتی، کمال آباد، چاه فیروزی، چاه شماره 2 و 3  و 4) می باشد.

  • ۹۶/۰۷/۲۷
  • ۳۹۳ نمایش
  • مجتمع پتاس خوروبیابانک

تعمیرات

خدمات فنی

زیربنایی

ماشین آلات

مکانیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی