مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پتاس در خاورمیانه می باشد. این مجتمع با وسعت معدنی دو هزار کیلومترمربع در استان اصفهان - شهر خور واقع شده است. این مجتمع با هدف تولید سالانه پنجاه هزار تن کلرید پتاسیم بعنوان کود شیمیایی و سیصد هزار تن کلرید سدیم جهت مصارف پتروشیمی، خوراکی و داروئی و سی هزار تن هیدروکسید منیزیم افتتاح و به بهره برداری رسیده است.آدرس تلگرام :

توصیه های امنیتی برای کاربران مودم ADSL

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۶ ق.ظ

توصیه های امنیتی برای کاربران مودم ADSL 

1-    نام کاربری و رمز  پیش فرض مودم ADSL را تغییر دهید. بطور پیش فرض ، معمولا نام کاربری admin یا administrator بوده و رمز عبور آن‌ها نیز ممکن است admin  باشد. 
2-    امکان کنترل از  راه  دور مودم (Remote access  یا Remote Management ) خود را غیر فعال کنید. 
( کنترل از طریق اینترنت غیر فعال باشد ولی امکان کنترل از طریق شبکه داخلی فعال باشد)
3-    روی شبکه بی‌سیم خود رمز عبور بگذارید. بهتر  است برای رمز گزاری شبکه  بی‌سیم به جای  استفاده از مکانیسم WEP از WPA  و یا WPA2 استفاده کنید تا احتمال نفوذ  غیر مجاز به شبکه را به حداقل برسانید. 
4-    امکان استفاده از شبکه‌ی بی‌سیم و حتی سیمی  و اینترنت را برای دستگاه‌هایی که می‌خواهید به شبکه و اینترنت متصل شوند، در مودم فعال کنید و آدرس های سخت افزاری یا کارت  شبکه (مَک‌آدرس) آن دستگاه ها را به مودم معرفی کنید (فعال کردن امکان MAC-Filtering) تا هر کسی امکان ورود به شبکه بی‌سیم شما را نداشته باشد. 
•    برای انجام این کار ابتدا باید لیستی از آدرس‌های MAC مربوط به سیستم‌هایی که می‌خواهید به آنها اجازه استفاده از شبکه را بدهید تهیه کرده و سپس در بخش تنظیمات Wireless ، گزینه Filter By MAC را فعال کنید و در نهایت در  لیست موجود آدرس‌های MAC مورد نظرتان را واردکنید.
5-    با استفاده از شیوه‌ی کنترل دسترسی، مشخص کنید که چه دستگاه‌هایی حق اتصال به بخش تنظیمات مودم را دارند. برای این کار، آدرس سخت‌افزاری منحصر به فرد هر  دستگاه (MAC Address) را به  مودم معرفی کنید.
6-    قابلیت WPS بر روی مودم را غیر فعال کنید.
7-    نام پیش فرض شبکه بی‌سیم مودم ( SSID پیش فرض) را تغییر دهید. ابتدا یک نام منحصربه‌فرد برای مودم خود انتخاب کنید( SSID) سپس  امکان SSID Broadcast را غیرفعال کنید تا از این پس مودم، SSID را در فاصله های زمانی معین برای همه افرادی که در محدوده شبکه شما هستند، ارسال نکند. 
8-    بسته  به برند و مدل مودم، نسخه‌های به‌روزی از نرم‌افزار کنترل مودم ارائه  می‌شود که پیشنهاد می‌شود به صورت دوره‌ای به سایت  شرکت  تولید کننده (نه وب سایت‌های متفرقه) مراجعه کنید و نسخه‌ی به‌روز آن  را دریافت و نصب کنید.

 

  • ۹۳/۰۹/۲۷
  • ۵۹۶ نمایش
  • مجتمع پتاس خوروبیابانک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی