مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران

مجتمع پتاس خور

اولین تولید کننده پتاس در ایران و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پتاس در خاورمیانه می باشد. این مجتمع با وسعت معدنی دو هزار کیلومترمربع در استان اصفهان - شهر خور واقع شده است. این مجتمع با هدف تولید سالانه پنجاه هزار تن کلرید پتاسیم بعنوان کود شیمیایی و سیصد هزار تن کلرید سدیم جهت مصارف پتروشیمی، خوراکی و داروئی و سی هزار تن هیدروکسید منیزیم افتتاح و به بهره برداری رسیده است.آدرس تلگرام :

پیرو آگهی فراخوان عمومی ارزیابی کیفی شماره 43-5/96 ت مندرج در روزنامه های اطلاعات و ایران در تاریخ های 17 و 96/05/21 و روزنامه دنیای اقتصاد در تاریخ های 18 و 96/05/21 به اطلاع می رساند شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در نظر دارد از طریق برگزاری فراخوان عمومی جذب سرمایه گذار، ارزیابی کیفی متقاضیان انجام "طرح گردشگری مجتمع پتاس خور و بیابانک "را به یک شرکت واجد شرایط واگذار نماید.

لذا بدینوسیله ضمن تمدید زمان خرید اسناد و تحویل مدارک مربوط به فراخوان مذکور، از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی علاقمند دعوت بعمل می آید از تاریخ 96/06/13 حداکثر تا ساعت 16 مورخ 96/06/19 جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه اسناد فراخوان با در دست داشتن معرفی نامه و اصل فیش واریزی به مبلغ سیصد هزار ریال به حساب شماره 0105799359005 نزد بانک ملی شعبه میدان ولیعصر به آدرس تهران، بالاتر از میدان ولیعصر، روبروی سینما استقلال، شماره 1713 برج جنوبی، طبقه ششم، امور بازرگانی مراجعه و در صورت تمایل اسناد مذکور را به همراه مدارک اشاره شده در آن حداکثر تا ساعت 17 مورخ 96/07/01 در پاکت در بسته با ذکر موضوع فراخوان به دبیرخانه شرکت واقع در نیم طبقه آدرس فوق تحویل نمایند. (تلفن تماس مسئول مربوطه 84813483)

  • ۹۶/۰۶/۱۴
  • ۴۷۶ نمایش
  • هادی فیروزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی